خبرگزاری کار ایران

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره موسیقی «ایرج بسطامی» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۷۳

هیات انتخاب سومین دوره جشنواره موسیقی «ایرج بسطامی» اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی این رویداد موسیقایی را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، در این دوره از جشنواره ایرج بسطامی مجموعا ۳۰۰ نفر شرکت کردند که در مرحله اول با داوری محمد هاشم احمدوند، رسول رهو و وحید تاج مجموعا ۵۴ نفر به مرحله دوم راه یافتند.

مرحله دوم نیز همانند مرحله نخست به صورت کدگذاری شده توسط هیاتی از هنرمندان متشکل از معصومه مهرعلی، حسام الدین سراج و علی جهاندار در محل موسسه فرهنگی هنری «الف» داوری شد که از ۵۴ نفر منتخب مرحله اول، ۲۷ هنرمند جهت شرکت در بخش نهایی معرفی شدند.

اسامی راه یافتگان مرحله نهایی به شرح زیر است:

رده سنی بالای ۳۰ سال: حسن زمانی از قزوین، مهران شریفی از گیلان، مهدی اصغر پور از تهران، هادی گراوندی از کرمانشاه، حسین رستمی شاپور آبادی از اصفهان، نوید نیک کار از شیراز، حسین برزیگر از دزفول، حمیدرضا محمود منفرد از تهران، یاسر پهلوان کمرکان از بم، علیرضا برقیکار از کرج، علی اصغر فروزانفر از کرج، محمدرضا موسوی تهران

رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال: محمد مرادزاده از قائم‌شهر، صادق مرادی از کرج، جواد موسوی از اصفهان، محمد کوزه گر از رامسر، علیرضا افضلی از آمل، اقبال ناصر از اهواز، احسان یزدانجو از تهران، محمد جواد طالبی نجف آبادی از اصفهان، محمد طوبایی از تنکابن، محمدرضا بشیرزاده متولی از شوشتر، محسن سیاوشی از شیراز، حمید پایدار از یزد.

مرحله نهایی داوری سومین دوره جشنواره موسیقی «ایرج بسطامی» آذر ماه برگزار می‌شود، این در حالی است که مراسم اختتامیه این دوره نیز اوایل دی ماه در تهران میزبان علاقمندان موسیقی خواهد بود.

جشنواره موسیقی «ایرج بسطامی» به ابتکار موسسه فرهنگی هنری ایرج بسطامی و به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز