خبرگزاری کار ایران

کمدی اکتشافات اولین اجرای خود را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کند/ عواید بلیت‌فروشی «بوی خواب» به نفع یک موسسه خیریه

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۳۷

نمایش «کمدی اکتشافات» اولین روز اجرای خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص داده است و همچنین بخشی از عواید بلیت‌فروشی نمایش «بوی خواب» در روز سه‌شنبه (30 آبان ماه) به موسسه خیریه آراسته تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، کمدی اکتشافات به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی علی سانی‌خانی از ٢ آذر لغایت ٣٠ دی ماه ساعت ١٩ به مدت ٧٠ دقیقه درخانه مشق روی صحنه می‌رود.

کمدی اکتشافات اولین روز اجرای خود را به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص داده است و درآمد حاصل از این اجرا به زلزله‌زدگان تقدیم خواهد شد.

عارف ابریشم چی، محمد جواد اسکندری، احسان هاشمی، فرزاد مومنی، آریان نفری در کمدی اکتشافات نقش‌آفرینی می‌کنند.

سهیلا انصاری به عنوان مشاور امور رسانه، محمد محمدزاده مشاورکارگردان، شقایق عیوض‌زاده گریم، ندا تمیمی طراح صحنه و لباس در نمایش کمدی اکتشافات فعالیت دارند.

خلاصه داستان:  کشتی کریستف کلمپ به قصد تجارت در هند راهی اقیانوس می‌شوند که در مسیر با شخصیتی به نام امریگو آشنا می‌شوند و در ادامه...

خانه مشق در خیابان استاد معین نبش دستغیب واقع است و علاقه مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره ٠٩٣٨٠٢١٢٩٢٧ تماس بگیرند.

کمدی اکتشافات اولین اجرای خود را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کند/ عواید بلیت‌فروشی «بوی خواب» به نفع یک موسسه خیریه

عواید بلیت فروشی «بوی خواب» به نفع یک موسسه خیریه

بخشی از عواید بلیت‌فروشی نمایش بوی خواب در روز سه‌شنبه (30 آبان ماه) به موسسه خیریه آراسته تعلق می‌گیرد.

بخشی از عواید فروش اینترنتی روز سه شنبه (30 آبان ماه) این نمایش برای حمایت از استعدادهای تحصیلی جوانانی که امکانات مالی مناسبی برای ادامه تحصیل ندارند به موسسه خیریه آراسته تعلق می‌گیرد.

سهراب سلیمی، کارگردان این اثر عنوان کرد با توجه به اهمیت موضوع حمایت از جوانان با استعدادی که امکانات کافی مالی جهت ادامه تحصیل ندارند بخشی از عواید فروش اینترنتی نمایش «بوی خواب» در روز سه شنبه 30 آبان ماه برای حمایت از این افراد به موسسه خیریه آراسته تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این حرکت خیرخواهانه می‌توانند بلیت‌های خود را از طریق سایت بلیت فروشی تیوال خریداری کنند. همچنین برای اطلاع از فعالیت‌های این موسسه می‌توانید به وب سایت arasteh-charity.org مراجعه کنید.

نمایش «بوی خواب» به نویسندگی محمد چرمشیر ، کارگردانی سهراب سلیمی و با بازی مسعود دلخواه، شهره سلطانی و قاسم زارع هر روز غیر از شنبه‌ها در تالار قشفایی مجموعه تئاتر شهر از ساعت 19:30 به صحنه می‌رود.

ادنا زینلیان و رضا مهدی زاده طراحان لباس و صحنه و رضا حیدری به عنوان طراح نور این نمایش با سهراب سلیمی همکاری می کنند و طراحی و آهنگسازی این نمایش بر عهده ابراهیم اثباتی است

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: احسان صاحب الزمانی، حسین بهرام‌پور، میلاد صیاد میری، بلال مهرابی، مهران سلگی بازیگران سایه، حمیده صمدی دستیار کارگردان، جواد روشن مشاور تولید، ابوذر عزیزی عکاس و سازنده تیزر، علیرضا شیوا عکاس، ایوب دهکردی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین روحانی مدیر صحنه، فاطمه عطایی منشی صحنه، مریم شریعتی تبلیغات مجازی، پایگاه خبری تحلیلی نمایش خانه امور رسانه و احسان حاجی‌پور به عنوان مشاور رسانه‌ایی کارگردان علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاتر شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز