خبرگزاری کار ایران

دعوت جشنواره بین‌المللی سیمرغ از دانشجویان هنرمندِ جهان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۰۰

نهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ (نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت) از دانشجویان هنرمند جهان، جهت شرکت در این دوره از جشنواره دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، نهمین دوره از جشنواره سیمرغ با هدف ارتقای سطح تعاملات بین‌المللی دانشجویان داخلی و ترغیب دانشجویان سایر کشورها به ارائه آثار هنری با موضوع فرهنگ سلامت، به ارسال فراخوان بخش بین‌الملل به دانشگاه‌های هنر، موسسات هنری بین‌المللی و جشنواره‌های هنری اقدام کرده است.

ازجمله این مراکز بین‌المللی معتبر می‌توان به دانشگاه‌های لیزبون پرتغال، سوربون فرانسه، استنفورد آمریکا، آکلند نیوزلند و گالری و موسسات هنری بین‌المللی آمریکا، گریشلوم نیویورک، مدرن آرت هندوستان و .. اشاره کرد.

برگزارکنندگان به دنبال آن هستند تا در این دوره از جشنواره، با حضور هنرمندان بین‌المللی و نمایش آثار منتخب آن‌ها در جشنواره، نسبت به تعریف درستی از فرهنگ و اندیشه زندگی سالم و اشاعه آن در میان سایر کشورها از طریق بیان ِهنری اقدام کنند.

جشنواره بین‌المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است که در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز