خبرگزاری کار ایران

تمرین کنسرت شهرام ناظری و کامکارها به نفع زلزله‌زدگان+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۵۳۰

شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها در حمایت از مصیبت‌زدگان و حادثه‌دیدگان زلزله استان‌های غربی کشور کنسرت خیریه برگزار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، شهرام ناظری درباره کنسرت خیریه خود گفته است: درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعا می‌توانیم. امیدوارم که مسئولان و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصا بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کرد همدردی کنم و از همین روی برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز ۲۹ آبان در تالاز وزارت کشور تدارک دیده‌ایم.

کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ آبان توسط موسسه «ققنوس» به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

در توضیح این کنسرت خیریه آمده است:

در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنری، نظامی، امنیتی و انتظامی، شرکت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت.

حجم ویدیو: ۵.۲۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز