خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

دبیر و اعضای هیات علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۴۰۴

در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر و اعضای هیات علمی جایزه جلال آل احمد منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حکمی شهریار عباسی برگزیده دوره هشتم جایزه ادبی جلال آل‌احمد را به عنوان دبیر علمی دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

در احکام جداگانه دیگری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حسن‌بیگی، مریم حسینی، احمد دهقان، ابراهیم زاهدی‌مطلق، حمیدرضا شعیری، داوود غفارزادگان، مسعود کوثری و محمدعلی مهدوی‌راد به عنوان اعضای هیات علمی این  دوره از جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب شدند.

تصویب آیین‌نامه اجرایی جایزه، انتخاب هیات داوران در گروه‌های چهارگانه شامل «رمان و داستان بلند»، «داستان کوتاه»، «مستندنگاری» و «نقد ادبی»، همچنین نظارت بر روند داوری از وظایف هیات علمی جایزه ادبی جلال‌آل احمد است.

احمد دهقان و ابراهیم زاهدی‌مطلق در دوره قبل نیز به عنوان اعضای هیات علمی این جایزه حضور داشتند.

پیش از این نیز در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی به عنوان دبیر اجرایی دهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد منصوب شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز