خبرگزاری کار ایران

عواید کنسرت آذرماه حامد همایون به زلزله‌زده‌ها اختصاص پیدا می‌کند/همایون تا چند روز دیگر به مناطق زلزله‌زده خواهد رفت+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۸۸

حامد همایون در حالی کنسرت‌های خود را بعد از ماه محرم و صفر از تاریخ 17 آذر آغاز خواهد کرد که عواید این کنسرت قرار است به زلزله‌زدگان غرب کشورمان اختصاص داده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد همایون 17 آذر کنسرتی را در برج میلاد تهران روی صحنه می‌برد که بلیت فروشی‌های آن از 24 آبان به نفع زلزله‌زدگان آغاز شده است.

حامد همایون با انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی درباره نحوه برگزاری این کنسرت و همچنین حضور خودش و دوستانش در کرمانشاه مطالبی را عنوان کرد. این خواننده موسیقی پاپ در این فیلم کوتاه عنوان کرد:

«تسلیت می‌گویم به ملت عزیز ایران اتفاقی را که جدیدا برای بخشی از هموطنان عزیزمان افتاده است.  درباره کنسرت 17 آذر ماه‌مان و اینکه چرا تاریخ برگزاری این کنسرت را اعلام کردیم باید بگویم اول اینکه ما از قبل این کنسرت را برنامه‌ریزی کرده بودیم و به احترام این عزیزان‌مان چند روز بلیت‌فروشی را به تعویق انداختیم.

همچنین عواید این کنسرت نیز به عزیزان لزله‌زده تقدیم می‌شود. خواهش می‌کنم همدیگر را زود قضاوت نکنیم؛ من اگر بتوانم از طریق خواندنم درآمدی برای عزیزان زلزله‌زده کسب کنم قطعا این کار را خواهم کرد و چرا نخوانم و کنسرت ندهم؟

به زودی نیز به اتفاق دوستانمان به سمت کرمانشاه خواهیم رفت و تا جایی که کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد و چیزی را دریغ نخواهیم کرد.»

 فیلم سخنان حامد همایون را در اینجا می‌توانید ببینید و بشنوید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز