خبرگزاری کار ایران

سیامک انصاری به «4 فینال آسیا» پیوست

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۰۳

سیامک انصاری بازیگر سینما و تلویزیون، دومین راوی فیلم تاریخ باشگاه استقلال تهران با نام «4فینال آسیا» شد.

به گزارش ایلنا، «4 فینال آسیا» که ممکن است به «آبی» تغییر نام دهد؛ روایتی است از تاریخ باشگاه استقلال از زمان تأسیس تا به امروز.

کارگردانی و تهیه‌کنندگی «4 فینال آسیا» که چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون به عنوان راوی در آن حضور خواهند داشت را امیر رفیعی برعهده دارد که پیشتر فیلم «من ناصر حجازی هستم...» را ساخته بود. علی فتح‌اله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران نیز در تولید با رفیعی همراهی دارد.

سیامک انصاری پیرامون انگیزه‌های حضور در «4 فینال آسیا» گفت: از آن جایی که معتقدم همه ما در قبال یکدیگر به خصوص فرهنگ کشورمان در تمامی عرصه ها مسئول هستیم، زمانی که بحث حضورم در این کار تاریخی مطرح شد، برای کمک به ارتقای هر چه بیشتر و بهتر فرهنگ در ورزش به خصوص فوتبال که طرفداران بسیاری نیز دارد، این پیشنهاد را قبول کردم تا به سهم خودم در به تصویر کشیده شدن تاریخ یک باشگاه بزرگ و مردمی با نام استقلال نقش داشته باشم. امیدوارم این اثر مورد قبول هواداران و بزرگان فوتبال قرار بگیرد.

پیشتر همایون ارشادی نیز به مانند سیامک انصاری با حضور در استودیوی رضا یزدانی که تیتراژ پایانی این کار را می‌خواند، به عنوان راوی در این فیلم حضور یافته بود و در روزهای آتی نیز بازیگران دیگری برای روایت این اثر حضور خواهند داشت.

خشایار الوند نویسنده شناخته شده گونه کمدی، متن «4فینال آسیا» را نوشته است و شهاب کاظمی از کارگردانان و فعالان حوزه نمایش خانگی در این پروژه به عنوان مشاور حضور دارد.

رضا تاری‌وردی  تدوین اثر را انجام می‌دهد، نیاز افشین ‌سرمایه‌گذار «من ناصر حجازی هستم...» به عنوان مجری طرح در این اثر حضور یافته و موسیقی متن کار هم توسط  گشتاسب بحرینی و گشسب‌بانو بحرینی ساخته می‌شود.

همچنین میثم نظیمی(فیلمبردار)، محمد مرتضایی (صدابردار)، سعید اژدر( مدیر تولید)، محمد خرمی‌نژاد(صدابردار استودیو) و... دیگر عوامل فنی «4 فینال آسیا» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز