خبرگزاری کار ایران

رسول نجفیان با «چهل دف» روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۳۲

گروه موسیقی سنتی «چهل دف» به سرپرستی فرشید غریب‌نژاد و با همراهی رسول نجفیان در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، گروه «چهل دف» به سرپرستی فرشید غریب‌نژاد و خوانندگی رسول نجفیان و صابر سنندجی، ۱۶ آذر کنسرتی را در دو بخش موسیقی کردی و موسیقی فارسی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌کند.

 در حالی است که سودابه امانی، ناهید امیری، نفیسه سررشته‌داری، نگار مصطفوی و دیلمان قاسمی همخوانان این کنسرت هستند.

«چهل دف» که از اولین گروه‌های معروف در زمینه سازهای کوبه‌ای کشورمان است؛ در این کنسرت نوازندگانی چون جمشید آقایی(سنتور)، رضا پدیدار(نی)، طاهرمیرسیدی( عود، دیوان)، نغمه فتحی افشار (تار)، فرشته مبشری(کمانچه)، فرهنگ کنکاش(ویلن)، اشکان کمال، وحید نجف زاده ( پرکاشن و کاخن)، فرخ حمزه ای( دوزله)، دانیال شیربازو(تمپو) ، غلامحسین نژاد، روزبه شیخ انصاری، ماِئده میرزایی( تمبک)حضور دارند.

همچنین گروه دف‌نوازان متشکل از آقایان علی جاویدان پور، جاسم جلالی، رضا فرزان پور، شوان غریب نژاد، علیرضا سینایی، کیان زندی، علیرضا وثوقی، صدرا حسینی، امیرسمیاری و خانم ها فریده رستم زاده، طیبه حامد، زهره شاه محمدی، آنا عباسیان، بهناز عبدی، احترام گلشنی، مریم گائینی، سیمین دخت بجنوردی و ریحانه سرایانی تشکیل می دهند. تهیه کنندگی این کنسرت را مجید فلاح‌پور و مدیر اجرایی آن را آیدا امیری‌مقدم بر عهده دارد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند با مراجعه به سایت ایران کنسرت و یا از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۳۱۱۳۵۸۶ و ۰۹۳۸۱۵۷۳۸۰۹ اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز