خبرگزاری کار ایران

کمپین اهل قلم برای حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۰۶

اهل قلم تصمیم دارند تا طی اقدامی فرهنگی کمک‌های خود را برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری‌ و آن‌ را به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، زلزله کرمانشاه در روزهای سرد پاییز، جامعه فرهنگی کشور را مانند تمام اقشار جامعه دچار بهت و تاسف کرد از این رو جامعه اهل قلم کشور قصد دارد تا مانند فعالیت سایر قشرهای جامعه در طرحی به جمع‌آوری کمک‌های اهالی قلم بپردازد و کمک‌های خود را عصر روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) راهی مناطق زلزله‌زده کند.

در همین راستا نویسندگان، شاعران، مترجمان، ناشران، کتابفروشان، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان فرهنگ می‌توانند کمک‌های خود از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه (۲۵ آبان‌ماه) تا ساعت ۱۶ روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) به دفتر نشر نیماژ واقع در خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری غربی، پلاک ۸۸ ارسال کنند.

لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه شامل فهرست زیر است:

پوشاک: لباس گرم، پتو و بالش، کیسه خواب، کفش، چکمه، کلاه بافتنی، دستکش و جوراب.

وسایل اولیه: گاز پیک‌نیکی، قابلمه، کتری، قاشق، بشقاب، ماهیتابه، چراغ‌قوه، کبریت، فندک.

وسایل مورد نیاز برای زنان و کودکان شامل: پوشک، پماد بچه، شیر خشک، شیشه شیر، نوار بهداشتی، اسباب بازی.

آذوقه شامل: انواع کنسرو، برنج، ماکرونی و نودل، سویا، حبوبات، سیب زمینی، آب، خرما، پنیر، نان لواش بسته‌ای، چای، شربت، قند وشکر، روغن، شکلات، سوپ آماده، تخم مرغ، بیسکویت.

در طی سال‌های گذشته اهالی قلم در تمام صحنه‌های مهم کشور عزیزمان ایران، حضوری فعال داشته‌اند و بدون شک در این حرکت فرهنگی نیز حضوری فعال خواهن داشت تا کاروان مهربانی اهل قلم نیز در میان سیل کمک‌های گروه‌های مختلف مردمی راهی مناطق زلزله‌زده کرمنشاه و سرپل ذهاب شود.

علاقه‌مندان برای سوال درباره این حرکت مردمی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۶۸۹۶۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز