خبرگزاری کار ایران

اختصاص فروش یک روز «غیرمجاز» و آزاد به قید شرط برای زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۱۹۲

تمامی عواید حاصل از فروش بلیت فیلم «غیرمجاز» در همه سینماها امروز چهارشنبه ٢٤ آبان برای کمک و همدردی با زلزله زدگان غرب کشور خواهد بود.

به گزارش ایلنا، عواید حاصل از فروش بلیت‌های این فیلم سینمایی به کارگردانی حسن یکتاپناه و تهیه کنندگی محمدحسین عامری پویا، امروز چهارشنبه ٢٤ آبان، در تمام سینماها به منظور همدردی و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

به همین منظور هموطنان می‌توانند جهت همراهی و سهیم بودن در این اقدام، فیلم سینمایی «غیرمجاز» را در سینما آزادی، پردیس کورش، پردیس مگامال، پردیس زندگی، ارگ تجریش، اریکه ایرانیان، سینما سمرقند، ایران، پردیس چهارسو، سینما جوان، سپیده، عصر جدید، پردیس کیان، پردیس تماشا، پردیس راگا، سینما جی، اشراق و پردیس ملت تماشا کنند.

در این فیلم اجتماعی میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" شنبه هفته آینده 27 آبان ماه در تمام شهرهای کشور در یک سانس به نفع زلزله زدگان استان کرمانشاه اکران می‌شود.

این فیلم که در هفته جاری با احیای مجدد سینماهای خود در تهران و دیگر شهرها مخاطبان بیشتری را به سالن‌های سینما کشانده، از هفته آینده با طرح سلام سینما (سینمای سیار) در شهرهای کوچک فاقد سالن سینمای کشور نیز اکران خواهد شد.

درفیلم "آزاد به قید شرط" بازیگرانی چون؛ امیر جعفری، شقایق فراهانی، دیبا زاهدی، لیلا اوتادی، رامین راستاد، شکرخدا گودرزی، امیر دژاکام، و... نقش آفرینی کرده‌اند.

پیش از این فیلمهای خانه دختر ، ملی و راههای نرفته اش ،بزم رزم،آزاد به قید شرط عواید فروش  یک روز خود را به زلزله زدگان غرب کشور اهدا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز