خبرگزاری کار ایران

رضا یزدانی برای همدردی با زلزله‌زدگان انتشار آلبوم جدیدش را به تعویق انداخت

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۲۶

رضا یزدانی که قرار بود امروز (چهارشنبه 24 آبان) جدیدترین آلبوم خود به نام «درهم» را روانه بازار کند، برای همدردی با بازماندگان فاجعه تلخ زلزله کرمانشاه، آلبومش را 29 آبان منتشر می‌کند.

به گزارش ایلنا، انتشار آلبوم جدید «رضا یزدانی» به تعویق افتاد.

این خواننده پاپ ضمن اعلام این نکته که آلبومش آماده انتشار است به این نکته اشاره داشت که دل او و عوامل این مجموعه در چنین شرایطی راضی به انتشار اثر نیست. او همچنین خبر از اختصاص بخشی از عواید حاصل از فروش کنسرتش به زلزله‌زدگان کرمانشاه، داد.

اولین کنسرت یزدانی با آلبوم درهم روز دوم آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت اقدام نمایند.

موزیک‌ویدئوی جدیدی هم با صدای رضا یزدانی به زودی به مخاطبان ارائه شود.

مهدی ایوبی، حنیف معززی، میثم بهاران، زهره محقق، احسان رعیت، علی کمارجی‌نژاد و ماهان نوری‌زاده ازجمله ترانه‌سراهای این آلبوم هستند.

رضا یزدانی در این آلبوم برای اولین‌بار پس از سال‌ها به سراغ اشعاری از مولانا و احمد شاملو هم رفته است.

خواننده درهم در این آلبوم با بهروز پایگان، محمد خرمی‌نژاد، میلاد عدل و ماهان نوری‌زاده در بخش تنظیم همکاری کرده‌ است. همچنین آهنگسازی شش قطعه را خودش انجام داده و بهروز پایگان و ماهان نوری‌زاده سایر آهنگسازان درهم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز