خبرگزاری کار ایران

دو هفته‌نامه «هور» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۸۲۲

پیش شماره دو هفته‌نامه هور که نشریه‌ای تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی و رسانه است، منتشر شد.

به گزارش ایلنا، پیش شماره دو هفته‌نامه هور که نشریه‌ای تخصصی در حوزه هنرهای تجسمی و رسانه است، منتشر شد. امتیاز این نشریه متعلق به گروه تجسمی روایت فتح و مرکز تجسمی حوزه هنری است و نام سیدمسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی، احمدرضا دالوند و محمدحسین نیرومند به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری در شناسنامه این نشریه به چشم می‌خورد.

این نشریه دارای قطع سلطانی (30 در 40 سانتیمتر) است و با هدف حمایت از کالای ایرانی و همسویی با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کشور، با استفاده از کاغذ ایرانی به صورت چهاررنگ در 16 صفحه منتشر شده است.

در صفحه پایانی این نشریه اعلامیه‌ای خطاب به مسئولین هنری کشور با عنوان: «سخنی با وزارت ارشاد» به چشم می‌خورد که به نوعی یکی از الویت‌های شورای سیاستگذاری نشریه در آن هویدا ست.

در این شماره با عناوینی چون: بیان معنوی هنر عاشورایی، پیوند هنرهای بومی و آیین‌های عاشورایی، بررسی اگزوتیک در هنر معاصر ایران، تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی رؤیای تحقق نیافته استاد فرشچیان، تکیه ولایت طرحی در محاق، گزارش تصویری نسل کشی میانمار، پوستر سه لت که به نشریه الحاق شده، تحت عنوان: آمریکا تهدیدی برای صلح و امنیت جهانی، معرفی کتاب: خانواده مسلمان و فضای مجازی، معرفی یک کتاب راهبردی: مقدمه‌ای بر جنگ نرم، جستاری درباره واقعیت افزوده، پارادوکس جان هنرمند و هویت ملی، ذهن زیبا، هنرهای شهری، زوال منظره‌نگاری و رواج باب راس، هدف به اضافه طراحی مساوی است با دیزاین، سخنی با وزارت ارشاد .... را می خوانیم.

«نشان» هور اثر مسعود نجابتی، ویراستار محمد عبد ولی و طراح گرافیک محمد صمدی است.   

 این شماره از هور در کیوسک سراسی مطبوعات توزیع نشده است و علاقه‌مندان جهت تهیه آن می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سمیه، مرکز تجسمی حوزه هنری مراجعه نمایند. بنا بر اعلام دست‌اندرکاران نشریه هور، به زودی شرایط توزیع از طریق روزنامه فروشی های سراسر کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز