خبرگزاری کار ایران

به همت رادیو آکواریوم در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال؛

«پایان رادیو در هجوم پادکست‌ها» بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۶۶۰

نشست «پایان رادیو در هجوم پادکست‌ها» با حضور سعید مظفری، پیشکسوت هنر دوبله در ایران و یاسین حجازی، نویسنده و سردبیر رادیو آکواریوم، سید امیر اصغری، پژوهشگر عرصه رسانه و روزنامه­‌نگار در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نشست دو ساعته که به همت رادیو آکواریوم در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال تهران برپا می‌شود، میهمانان میزگرد درباره ویژگی‌­ها و کارکردهای منحصر به فرد پادکست در مقایسه با رادیو سخن می­‌گویند.

هدف از برگزاری این نشست پاسخ به پرسش‌­های پیش‌­رو است: آیا ظهور تکنولوژی و ابزار ارتباطی جدید برای صداپیشگان ایرانی یک فرصت محسوب می­‌شود یا تهدید؟ آیا هجوم پادکست­‌ها را باید دوران افول رادیو به مثابه یک رسانه محبوب قدیمی  تلقی کرد یا به معنای تجدید حیات رادیو در عرصه مجازی؟ رادیو در عصر هجوم پادکست‌­ها چه فرجامی خواهد داشت؟ آیا دوران کوچ صدا از رادیو به عرصه مجازی آغاز شد؟ محتوا، فرم، مخاطب پادکست چه تفاوت و شباهتی با رادیو دارد؟

سعید مظفری پیشکسوت هنر دوبله در ایران و دوبلور صدای کلینت ایستوود در فیلم‌های «خوب بد زشت» و «به خاطر یک مشت دلار»، برد پیت در فیلم‌های «معمای عجیب بنجامین باتن» و «آقا و خانم اسمیت»،  دمین توماس در نقش زید در فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» و ریوزو شوهر شخصیت اصلی داستان - اوشین - در سریال «سال‌های دور از خانه» است.

یاسین حجازی، دیگر میهمان این نشست، نویسنده و سردبیر رادیو آکواریوم است که تاکنون دو کتاب «آه» و «قاف» و نمایشنامه‌های بسیاری از جمله «شعله در زمهریر»، «معمای مطربان پریشان» و «سوسمارها هم دوز بازی می‌کنند» از وی منتشر شده است. همچنین، یاسین حجازی پیش‌تر پادکستی با نام «رادیو پای» در فضای مجازی تولید کرده بود.

 میرگزد «پایان رادیو در هجوم پادکست‌­ها» از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن D واقع در ضلع شمال غربی شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می­‌شود، و شرکت در این میزگرد برای همه علاقمندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز