خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده مسابقه پوستر جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۶۸

برای اولین بار نمایشگاهی ازآثار برگزیده مسابقه پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

به گزارش ایلنا، منصور جام شیر (عضو کارگروه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان) اعلام کرد که برای اولین بار به مناسبت جشنواره کتاب برتر مسابقه طراحی پوستر نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان را طی فراخوانی همگانی برگزار کرد که در مجموع ۹۰ اثر به دبیرخانه واصل شد که در مرحله اول داوری ۱۵ اثر به دور نهایی راه یافت و داوران جشنواره مسابقه طراحی پوستر پریسا خضابی و مسعود نجابتی، کیانوش غریب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده آثار رسیده را بررسی کرده و ۱۵ اثر برگزیده جهت ارائه در نمایشگاه را اعلام و سه اثر برگزیده را تعیین کردند.

دبیرخانه نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان با همکاری بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب (دنیای ماه‌پیشونی) نمایشگاه پوسترهای برگزیده را در معرض نمایش عموم قرار داده و بازدید از سه شنبه مورخ ۹۶/۸/۲۳ همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۱ در بخش کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب برای عموم آزاد است. این نمایشگاه تا پایان جشنواره کتاب برتر دایر است.

نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان که توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان دوسالانه برگزار می‌شود، در آذرماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شرکت پنتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز