خبرگزاری کار ایران

ابوطالب «اهدای عضو» را به شبکه افق می‌برد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۶۱

مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب، یک مستند - مسابقه متفاوت است که هفت گروه داوطلب داستان‌های واقعی آن را به پیش می‌برند.

به گزارش ایلنا، مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ابوطالب در دست تولید است.

بخشی از  داستان که دریافت قلب توسط دو کودک خردسال یعنی طاها و النا  را روایت می‌کند به پایان رسیده است و حال دو کودک خردسال این روزها رو به بهبود است و به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

هدف از مستند - مسابقهٔ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد معمولی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون کمک نهادها و امکانات دولتی را دارند.

 تصویربرداری از رقابت 7 گروه حاضر در این  پروژه بزرگ همزمان در استان‌های مختلف و نقاط مرزی همچون کردستان، جنوب کرمان، جزیره میتو در خرمشهر، حاشیه‌های تهران و  شهر مشهد و .... انجام شده است و هم‌اکنون آخرین مراحل تدوین را پیش می‌برد.

در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند را به‌عنوان گروه برتر انتخاب می‌کنند و به آنها با توجه به روششان در کمک‌رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رأی می‌دهند.

شعار این مجموعه تلویزیونی «یک نفر را به زندگی برگردانیم» است.

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سعید ابوطالب، مدیر تولید: احمد مرادی، تدوینگران: رضا بهارانگیز و علیرضا رضایی، یاسر سنایی، محمد مهدی بهرامی‌نژاد، سیدمحمد حسینی پاریزی، حسین بیات، اعضای، گروه طراحی: سیدمحس حسینی، محمود کریمی، سهیل عظیمی، یاسر سنایی، مهدی طاهری موسی آبادی، سیدجعفر صابری، مجید رکنی و ابوالفضل حاجیان، روابط عمومی: سپیده حیدر آبادی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز