خبرگزاری کار ایران

چاپ دوباره دو رمان محمد قاسم‌زاده با بازنویسی و ویراست تازه

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۲۴

محمد قاسم‌زاده بازنویسی‌اش از دو رمان «خاطرات محرمانه خانوادگی» و «رقص مرغ سقا» را منتشر می‌کند.

محمد قاسم‌زاده (نویسنده) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین کارهایش گفت: جلد هفتم «افسانه‌های ایرانی» که یک اثر تحقیقی و پژوهشی محسوب می‌شود، آماده انتشار است. دو رمان «خاطرات محرمانه خانوادگی» و «رقص مرغ سقا» را هم پیش‌تر منتشر شده بودند بازسازی کردم و قرار است ویراست‌ جدیدی از آن‌ها توسط نشر روزبهان منتشر شود.

این نویسنده ادامه داد: از این دو رمان ویراست تازه «رقص مرغ سقا» مجوز چاپ گرفته ولی بارنویسی از «خاطرات محرمانه خانوادگی» سه ماه است در ارشاد و هنوز مجوز چاپ این اثر صادر نشده است. علاوه بر این‌ها مشغول نوشتن یک رمان تازه هم هستم. وقایع این رمان در یک شهر تخیلی می‌گذرد و فعلا نام «طوفان سال موش» را برایش در نظر دارم.

خالق رمان «چیدن باد» که لوح رمان برگزیده شانزدهمین دوره جایزه مهرگان ادب را نیز کسب کرده است، درباره چرایی بازنویسی دو رمان «خاطرات محرمانه خانوادگی» و «رقص مرغ سقا» یادآور شد: وقتی ۲۰ سال از انتشار یک اثر که می‌‌گذرد شاید نظرت نسبت به کار عوض شود و من علی‌رغم اینکه بر این دوستان نقدهای مثبتی نوشته شده و حتی در لیستی که خانم بلقیس سلمیانی آماده کرده بودند و رمان مرغ سقا یکی از رمان‌های قابل اعتنای دهه ۷۰ معرفی شده ولی احساس می‌کردم چیزی کم دارد و همین را به رمان اضافه کرده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز