خبرگزاری کار ایران

بررسی آثار عاشورایی در ساعت بیست و پنج

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۴۶۲

بررسی ادبیات عاشورایی توسط حسین متولیان و امیرحسین مدرس در برنامه این هفته ساعت 25 صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، در برنامه این هفته ساعت 25 که در قالب یک ویژه برنامه در شام اربعین حسینی به روی آنتن می‌رود، امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه با همراهی حسین متولیان ترانه سرا به نقد و بررسی آثار و ادبیات عاشورایی می‌پردازند.

در این برنامه گفت و گوی ویژه‌ای با استاد حاتم عسگری را شاهد خواهیم بود که در خصوص تاریخچه تعزیه و موسیقی تعزیه سخن رانده‌اند. گزیده‌ای از آثار موسیقایی عاشورایی به همراه قطعاتی که به تازگی توسط خوانندگان عرصه امروز موسیقی منتشر شده است به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد  همین طور گفت و گو با نسل جدید ترانه سرایان و خوانندگان موسیقی آیینی که آثاری را در این زمینه ارائه کرده‌اند.

گزارشی از مراسم شعر و ترانه همراه با سخنان استاد محمدعلی بهمنی و عبدالجبار کاکایی آماده پخش شده است که فضای امروز موسیقی آیینی را تشریح می‌کنند. در بخش بزرگان موسیقی و پیشکسوتان نیز کلیپی از استاد سید علی موسوی گرمارودی تولید شده است که به معرفی اثر ارزشمند ایشان کتاب «آغاز روشنایی آینه» و شعر خوانی این هنرمند می‌پردازد.

برنامه موسیقی ساعت 25 طبق روال، هر هفته پنجشنبه شب ساعت 00:30 بامداد به روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود. عوامل و دست اندرکاران این برنامه محمود محمودی تهیه کننده، زهرا صفایی سردبیر و نویسنده، امیرحسین مدرس مجری کارشناس، مسعود صنم مدیر تولید و شیوا خرسند روابط عمومی برنامه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز