خبرگزاری کار ایران

حضور معترضان بازدید معصومه ابتکار را نیمه کاره گذاشت/عکس یادگاری امید نعمتی درکنار محمدرضا شجریان

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۱۸

حضور معترضان شهرک زیتون بازدید معصومه ابتکار از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را نیمه کاره گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و تنها یک روز مانده از اتمام این رویداد، شاهد حضور معترضانی از مالباختگان موسسات مالی و اعتباری تا شهرک زیتون بود.

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور که پیش از این ریاست سازمان محیط زیست را به عهده داشت، روز گذشته (پنجشنبه) به نمایشگاه مطبوعات آمد اما در حالیکه تنها از چند رسانه بیشتر بازدید نکرده بود به دلیل درگیری معترضان شهرک زیتون نمایشگاه را ترک کرد.

اما روز گذشته حاشیه‌های جذاب و دوست داشتنی هم داشت. مانند حضور خوانندگان محبوب موسیقی همچون امید نعمتی و حجت اشرف زاده. امید نعمتی کنار استندی که مجله چلچراغ به شکل یک قاب خالی در کنار تصویر محمدرضا شجریان ساخته بود، ایستاد و با استاد عکس یادگاری گرفت!

روز پنجشنبه نشست خبری فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد و سخنگوی دولت برای بار دوم به دیدار مطبوعاتی ها آمد.

خبرگزاری ایلنا در روز هفتم نمایشگاه دو نشست هم برگزار کرد. یکی با حضور هرمیداس باوند کارشناس و تحلیلگر روابط بین‌الملل و دیگری آسیب شناسی بهره گیری از ظرفیت شخصیت های برجسته در ایران با حضور علی شکوری راد.

برگزاری آیین حماسی مذهبی نقالی کربلا توسط ابوالفضل طبسی در غرفه ستاره شرق و تعزیه خوانی در سالن اصلی نمایشگاه هم از دیگر حاشیه های جذاب روز گذشته بود.

یکی از دیدنی ترین صحنه های روز هفتم روزنامه فروشی کودکان در غرفه هفت صبح بود.

مجله دو نیمه سیب هم با عنوان نمایشگاه دوقلوها، دوقلوهای زیادی را گردهم آورده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.

روز گذشته فریدون صدیقی روزنامه نگار پیشکسوت و برجسته در تالار شماره شش نمایشگاه خاطره گویی کرد و در همین روز برای یک پیشکسوت دیگر یعنی احمد عربانی کاریکاتوریست مطبوعاتی بزرگداشتی برگزار شد که میزبانش مجله خط خطی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز