خبرگزاری کار ایران

ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به پنجمین جایزه محتشم

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۰۸۵

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ارسال بیش از هزار اثر به پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم خبر داد.

به گزارش ایلنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ارسال بیش از هزار اثر به پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم خبر داد.

محمدحسین اسماعیلی با اشاره به اینکه بعد از انتشار عمومی فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم خوشبختانه استقبال خوبی از این رویداد هنری شده است، گفت: بیش از هزار اثر به دبیرخانه جایزه محتشم ارسال شده است.

اسماعیلی افزود: امکان تمدید زمان ارسال آثار وجود ندارد و علاقه‌مندان و هنرمندان فقط تا پایان 14 آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر جایزه محتشم توضیح داد: این جایزه در چار بخش شعر (کلاسیک و آزاد)، هنرهای تجسمی (نقاشی، تصویرسازی و پوستر، خط، نقاشیخط و آثار حجمی)، عکس و رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ادامه داد: روز دوشنبه (15 آبان ماه) انتخاب و داوری آثارانجام و آثاری که قرار است به نمایشگاه راه پیدا کنند انتخاب می‌شوند.

وی گفت: در مجموع 80 اثر به نمایشگاه راه پیدا می‌کنند که از  20تا 25 آبان ماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱7 نمایشگاه در گالری رسول مهر واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید برپا و بازدید برای عموم آزاد است. اختتامیه جایزه محتشم نیز روز 24 آبانماه ساعت 15 در سالن اجتماعات رسول مهر در آدرس فوق برگزار و برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف معرفی خواهند شد.

به گفته وی، پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم به همت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا 14 آبان ماه به آدرس ایمیل honariershad@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز