خبرگزاری کار ایران

"آقا دوربینی" خبرنگار افتخاری شد/بوشهری‌ها "سنج" و "دمام" به نمایشگاه بردند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۸۷۶

از خبرنگار شدن آقا دوربینی در نمایشگاه و سنج و دمام‌زنی بوشهری‌ها تا کمرنگ شدن اخبار نمایشگاه در روزنامه‌های امروز ازجمله اخبار مرتبط با ششمین روز نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته یکی از اصلی‌ترین خبرها؛ دیدار مقام معظم رهبری و همچنین حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان با رئیس‌جمهور روسیه بود که تیتر یک بسیاری از روزنامه‌های امروز را به خود اختصاص داده است. با این همه، نشست‌های خبری برگزار شده در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و نیز چهره‌های خبرسازی که از نمایشگاه بازدید کردند نیز در نیم صفحه اول برخی روزنامه‌ها جایی به خود اختصاص داده‌اند.

روزنامه همشهری گزارشی از میزگرد بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات در غرفه این روزنامه با تیتر «تصویر تهران از نگاه شهروندان» در نیم صفحه اول خود منتشر کرده است. همچنین همچنین به انتشار یکی از گفتگوهای مطبوعاتی خود در نمایشگاه پرداخته.

روزنامه کیهان یکی از تیترهای اصلی خود را به حضور حسین شریعتمداری مدیرمسئول این روزنامه در نمایشگاه مطبوعات اختصاص داده و از عنوان «خسارت برجام که با سرعت نور تصویب شده با حرکت لاک‌پشتی جبران نمی‌شود!» برای آن استفاده کرده است.

روزنامه ایران نیز در نیم صفحه اول امروز خود خود گزارشی با تیتر «مخاطبان در نمایشگاه مطبوعات چه گفتند؟ ایران در چشم و زبان ایرانیان» منتشر کرده است.

روزنامه آرمان‌امروز نیز یکی از تیترهای ستون سمت راست صفحه اول خود را به صحبت‌های وزیر اطلاعات که روز گذشته از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد، اختصاص داده است.

«آقا دوربینی» خبرنگار افتخاری شد.

آقا دوربینی که بعد از انتشار فیلم حضورش در جلسه سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی موج همدلی بیشتری را با خود همراه کرده بود در روز ششم از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حاضر شد، میکروفون به دست گرفت و مثل یک خبرنگار مصاحبه‌هایی گرفت تا تصویرش این بار آن سوی دوربین ثبت و ضبط شود.

نشست خبری دکتر «اشرف بروجردی»، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات دو نشست خبری مهم روز گذشته در این نمایشگاه بود. اشرف بروجردی پس از پایان این نشست از غرفه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها دیدار کرد.

حضور وزیر اطلاعات در نمایشگاه و بازدیدش از رسانه‌ها هم روز گذشته باعث ایجاد حلقه‌های فشرده‌ای از خبرنگاران و بازدیدکنندگان در اطراف محمود علوی شده بود.

"علی جنتی" وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به نمایشگاه مطبوعات آمد؛ همزمان سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنونی هم روز گذشته خود را به بازدید از رسانه‌های بخش استانی بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اختصاص داد.

شهیندخت ملاوردی (دستیار رئیس جمهور ایران در امور حقوق شهروندی) هم روز گذشته به دیدار رسانه‌ای‌ها آمد و در ساعات انتهایی نمایشگاه با خانم اعظم السادات طالقانی به گفت و گو پرداخت.

نشست تخصصی «نقد طرح ساماندهی کودکان کار» با حضور حجت نظری، عضو شورای شهر و زهرا ساعی نماینده مجلس و فعالان اجتماعی در غرفه خبرگزاری ایلنا هم یکی از نشست‌های پربحث این نمایشگاه در روز ششم بود.

روز چهارشنبه همچنین به پیشکسوتان مطبوعات اختصاص داشت؛ آیین بزرگداشت پیشکسوتان مطبوعات با حضور رئیس نمایشگاه مطبوعات روز ششم نمایشگاه در تالار شماره 2 برگزار شد و کیک ویژه مراسم تجلیل هم بریده شد.

پایان‌بخش تمام سر و صدای روز ششم نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نوای سنج و دمام بوشهری‌ها بود که از بندر دیلم آمده بودند و دقایقی حال و هوای جنوب را به بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بخشیدند.

بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا ۱۲ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز