خبرگزاری کار ایران

پوستر "جعبه پاندورا" رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۴۳

در آستانه نمایش مستند "جعبه پاندورا"پوستر این فیلم که توسط رضا جماعتی طراحی و اجرا شده است، رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، جعبه پاندورا مستندی است آسیب‌شناسانه در حیطه تاثیرات رسانه‌ها بر روان و ناخودآگاه کودکان و تلنگری بر عدم نظارت و مسئولیت‌پذیری والدین و مسئولان نسبت به آنچه کودکان و نوجوان به واسطه رسانه در دسترسشان است و مشاهده می‌کنند.

این مستند 86 دقیقه‌ای که تولید آن 3 سال به طول انجامیده؛ با پژوهش و کارگردانی شهاب‌الدین شایگان ساخته شده است. در این مستند آسیب‌شناسی تأثیر رسانه‌های امروزی بر شخصیت و سرنوشت کودکان و نوجوانان بررسی شده و با توجه به موضوع خود می‌تواند مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار گیرد.

رضا جماعتی که پوستر این مستند را طراحی کرده؛ پیش‌تر پوستر آثار مختلفی همچون "مرز مه‌آلود"،"خوشبختی قراردادی"،" ویلکیج", "رویاهای بدون عنوان" و... را برعهده داشته است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از؛  طراح، پژوهشگر، تدوینگر و کارگردان: شهاب الدین شایگان، مدیر فیلمبرداری: اصغر کریمپور، موسیقی: شاهین پیمانی، صداگذار: علیرضا نکو لعل، صدابردار: سعید علیخانی، عکاس: آریا رضاییفر،  اصلاح  رنگ و نور: هوتن حق شناس، با کارشناسی و مشاورت: جوان کانتر، ویکتور استراسبرگر، بهروز جلیلی، اکبر عالمی، مجید ابهری، امیرحسن ندایی، گلوریا دی گاتانو و دیو گراسمن، مدیر تولید: مرجان چوپان، تهیه‌کننده: مینو چوپان، تهیه شده در موسسه فرهنگی هنری وینا رسانه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز