خبرگزاری کار ایران

گردهمایی برجسته‌ترین شاعران آیینی در سوگواره شعر بر آستان اشک

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۳۰

مدیر فرهنگی هنری منطقه هفت شهر تهران گفت: چهارمین سال سوگواره شعر آیینی «برآستان اشک» همزمان با ماه صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع)، با حضور برجسته‌ترین شاعران آیینی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدمیثم میثمی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه صفر چهارمین سال ویژه برنامه سوگواره شعر آیینی برآستان اشک - شب‌ شعر و مرثیه‌خوانی همنوا با کاروان اسرای کربلا – به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) روز چهارشنبه سوم آبان ماه مصادف با پنجم صفر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

میثمی گفت: در این برنامه با اجرای محمود حبیبی کسبی، شاعران آیینی؛ محمدعلی مجاهدی، مرتضی امیری اسفندقه، محمد سهرابی، احمد بابایی، هادی جانفدا، قاسم صرافان، محمدمهدی سیار، میلاد عرفانپور به شعرخوانی و محسن عرب خالقی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

رئیس فرهنگسرای اندیشه افزود: سوگواره شعر آیینی بر آستان اشک هر ساله همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور برجسته ترین شاعران آیینی در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۶۵۵۰۹ و ۸۸۷۶۶۰۳۰ تماس حاصل کنند.

در پایان مراسم قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای عموم شهروندان آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز