خبرگزاری کار ایران

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به نمایشگاه «اعلان گفتگو»

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۶۵

سخنگوی وزارت امور خارجه که روز گذشته از نمایشگاه پوستر «اعلان گفتگو» بازدید کرد؛ معتقد است: هرکدام از آثار نمایشگاه پوستر «اعلانِ گفتگو» می‌تواند جواب صدها ترامپ را بدهد.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی (سخنگوی وزارت امور خارجه) شامگاه چهارشنبه ۲۶ آبان با حضور در فرهنگسرای نیاوران و با مشایعت سیدعباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش‌‌های هنری نیاوران، از نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «اعلانِ گفتگو» و با موضوع «گفتگو و تعامل سازنده با دنیا» بازدید کرد.

وی در پایان این بازدید در گفتگویی با ابراز رضایت از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه اظهار کرد: آثار این نمایشگاه برای من بسیار شگفت انگیز بود چرا که تصور نمی‎کردم مفاهیمی چون صلح و دوستی را بتوان به این زیبایی در قالب طرح و رنگ ببینم. کلیه آثار این نمایشگاه این پتانسیل را دارد تا در اقصی نقاط جهان به نمایش گذاشته شود و پیام صلح و دوستی، یکپارچگی و مبارزه با جنگ و خشونت را با صدای رسا به جهانیان برساند.

قاسمی ادامه داد: با توجه به هجمه جدید دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ایران و مخالفت وی با صلح، چنین نمایشگاه‎هایی می تواند پاسخ مناسبی به صحبت های حقیر او باشد که سخن و حرف جدیدی به جز پراکندن نفرت و نفرت‎آفرینی در جهان نداشته است. به نظر من حتی یکی از آثار این نمایشگاه می‎تواند جواب صدها ترامپ را بدهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تک تک این پوسترها که توسط هنرمندان با نگاه مثبت به جهان آفریده شده در واقع پیام صلح و دوستی است. از این رو این آثار می‎توانند پاسخ گوی مناسبی برای صداهای ناهنجاری باشد که بر طبل جنگ و خشونت می‎کوبند.

پیش از این مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه از این نمایشگاه دیدن کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز