خبرگزاری کار ایران

روایت مایکل فلپس از تکرار پی در پی مدال المپیک در یک کتاب

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۰۸

کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» نشر پندار تابان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» به قلم این شناگر و با همکاری الن آبراهامسون از نویسندگان مطرح اخبار ورزشی و کارشناس برجسته المپیک توسط نشر پندار تابان منتشر شده است.

مایکل فلیپس  شناگر آمریکایی است که بیشترین رکوردها و بیشترین مدال طلا در یک المپیک را در کارنامه ورزشی خود دارد.

فلیپس در مقدمه کتاب نوشته است:

«رویاپردازی کنید. برنامه‌ریزی کنید. به هدف برسید.

موانعی سرراه وجود دارد. شک و تردید وجود دارد. اشتباهات وجود دارند.

ولی با تلاش، ایمان، اعتماد و اطمینان به خود و اطرافیان هیچ حد و مرزی پیش رو نخواهد بود. عزم راسخ، اراده، تعهد و شهامت حقیقی‌اند.

میل به رستگاری انسان را به حرکت در می‌اورد، و میل بخ موفقیت خکخ چیز است. به همین دلیل بود که کنار استخر، در پکن در تابستان 2008، هیچ حرفی نمی‌زدم و فقط فریاد می‌کشیدم.

چون معتقد بودم که رویاها به حقیقت می‌پیوندند.»

پشت جلد کتاب نیز می‌خوانیم:

«مایکل فلپس یکی از بزرگترین قهرمانانی است که دنیا تا به حال به خود دیده است. او پس از کسب هشت مدال طلا و ثبت هفت رکورد جهانی در المپیک ۲۰۰۸ پکن، به اسطوره ورزش شنا و الهام بخش میلیون‌ها انسان تبدیل شد.

او مردی است که علی‌رغم کسب تمام این مدال‌ها و شهرت، از همان ابتدا با موانع روحی، جسمی و احساسی رو به رو شده است. کتاب اخیر که از پروفروش‌ترین کتاب‌های فهرست نیویورک تایمز بوده، راهنمایی برای به حقیقت پیوستن رویاهای اوست.

فلپس در این کتاب چگونگی رویارویی خود را با چالش‌ها، رشد ذهنیت و رسیدن به موفقیت را نه تنها در رقابت‌هایش، بلکه در تمام جنبه‌های زندگی هم شرح می‌دهد. در مسیر بیان و ثبت این ناگفته‌ها، فلپس البته تنها نبوده و «آلن آبراهامسون»، نویسنده خبرهای ورزشی و کارشناس برجسته المپیک، روایتگر این فراز و فرودهاست.»

کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» با ترجمه فرناز تیمورازف در 339 صفحه و به قیمت 25000 تومان توسط نشر پندار تابان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز