خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۰۴

مراسم معارفه مهرزاد دانش به عنوان «مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» با حضور محمد سلگی (سرپرست معاونت امور فرهنگی) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد سلگی در مراسم معارفه مهرزاد دانش با اشاره به تغییرات پیش رو در دفتر چاپ و نشر گفت: به دلیل انفکاک پاره‌ای از وظایف دفتر چاپ و نشر و انتقال آن به وزارت صنعت، معدن و تجارت از چند ماه پیش اقداماتی در این راستا انجام شده که در همین مسیر ساختار اداره کل چاپ و نشر با تغییراتی همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این موضوع همه ما نیاز به کمک داریم و امیدواریم مسیر تغییرات در دولت و مجلس پیگیری شود تا این مسیر به خوبی جلو رود.

در ادامه این مراسم؛ مهرزاد دانش گفت: بر حسب اینکه برخی از وظایف منفک شده است یکسری تغییر و تحولاتی صورت خواهد گرفت. در این مسیر نیازمند همکاری دوستان هستم و از همه دوستان برای این موضوع کمک می‌طلبم.

در مراسم معارفه مدیرکل جدید چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در محل سالن جلسات معاونت امور فرهنگی این وزارت برگزار شد، همایون امیرزاده؛ مشاور اجرایی معاونت فرهنگی، نیکنام حسین‌پور؛ مشاور توسعه منابع معاونت فرهنگی، علی اصغر سیدآبادی؛ مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و کارکنان اداره کل چاپ و نشر حضور داشتند.

همچنین در این جلسه عنوان شد که در جلسه‌ای جداگانه از فعالیت‌ها و عملکرد محمودرضا برازش؛ مدیرکل پیشین چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز