خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزیر ارشاد به اعتراضِ برخی رسانه‌ها به شیوه اعطای یارانه مطبوعات:

ثبت‌نام همچنان ادامه دارد/ نه تغییر اصل است و نه ثبات

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۶۱

سیدعباس صالحی تاکید کرد: تغییرات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را شروع کردیم. برخی از تغییرات اعلام شده و ان‌شاالله طی روزها و هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

سیدعباس صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا طی روزهای آینده تغییراتی در معاونان و ساختار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد خواهد شد؟ گفت: ما تغییرات را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع کردیم. برخی از تغییرات اعلام شده و ان‌شاالله طی روزها و هفته‌های آینده در جاهایی که نیازمند تغییرات باشند، اعلام خواهد شد.

نه تغییرات اصل است و نه ثبات

وی ادامه داد: همانطور که بارها گفتم، نه تغییرات اصل است و نه ثبات. مهم این است نیروهایی داشته باشیم که براساس برنامه‌‌ها، حرکت‌های مثبت و جدی داشته باشند. طبیعتا در برخی از قسمت‌ها، شاهد تغییراتی خواهیم بود و در برخی از قسمت‌ها نیز معاونان و مدیران قبلی به کار خودشان ادامه می‌دهند.

مسئله مجوزهای فرهنگی به همه حوزه‌ها مربوط است و نه فقط یک حوزه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد رویه لغو کنسرت‌ها ادامه پیدا کرده و در موردی کنسرتی را با یک پیامک کنسل کرده‌اند. وزارت ارشاد چه برنامه‌ای برای پایان بخشیدن به این رویه دارد؟ اظهار داشت: ما در این رابطه باید با نهادها و حوزه‌های ذی‌ربط گفت‌وگو کنیم زیرا این موضوع به همه حوزه‌ها مربوط است و فقط یک حوزه نیست.

صالحی افزود: ما باید به این سمت برویم که درخصوص دادن مجوز، با هماهنگی بهتری که با حوزه قضایی و نیروهای انتظامی و... صورت می‌گیرد شاهد مجوزهای تثبیت شده در حوزه عمل داشته باشیم؛ هم در حوزه فیلم، هم در حوزه کتاب و هم در حوزه موسیقی.

پاسخ وزیر به عدم حضور برخی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات به دلیل اعتراض به شیوه فعلی یارانه مطبوعات: ثبت نام همچنان دارد

وی در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه‌ها به دلیل انتقادی که از سیستم دادن یارانه مطبوعات دارند در نمایشگاه مطبوعات امسال شرکت نمی‌کنند. پاسخ شما به این رسانه‌ها چیست؟ چه برنامه‌ای برای رفع مشکلات موجود دارید؟ تصریح کرد: ثبت‌نام همچنان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز