خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۲۴

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی تمدید شد.

به گزارش ایلنا، در پی استقبال از فراخوان چهارمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی، فرصت ارسال اثر، تمدید شد و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند تا دهم آبان، گزارش‌ها و مستندات فعالیت در زمینه ترویج کتابخوانی را به همراه فرم تکمیل‌شده، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

شبکه گروه‌های ترویج کتابخوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های موثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتابخوانی را انتخاب و معرفی می‌کنند و با همین هدف، برای چهارمین دوره متوالی، جشنواره مروجان کتابخوانی برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند در چند بخش جداگانه در این رقابت فرهنگی شرکت کنند؛ بخش گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، افراد، بخش بین‌الملل، بخش نگاه ویژه (شامل معلمان مدرسه، اساتید دانشگاه، امامان جماعت، کتابداران، کتابفروشی‌ها و کتابفروشان، مهدکودک‌ها و مربیان مهدکودک، واحدهای صنفی، بخش خصوصی و مراکز خدمات عمومی و همچنین مروجان الکترونیکی و دنیای مجازی.

همچنین بخش نشان استمرار به افراد یا گروه‌هایی تعلق دارد که در دوره‌های گذشته برگزیده شده‌اند، آنها می‌توانند با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گذشته و ارائه طرح‌های نو، در این بخش شرکت کنند.

افراد و گروه‌هایی در این بررسی‌ها برگزیده شناخته می‌شوند که واجد شاخص‌های انتخاب به این شرح باشند: تاثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، قابلیت معرفی به سایر مناطق به عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتابخوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، فعالیت به شکل داوطلبی و فعالیت در قالب گروهی.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در جشنواره، می‌توانید به نشانی http://moravejan.ir/ یا www.bookpromotion.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز