خبرگزاری کار ایران

۱۴ سریال جدید در مرحله پیش‌تولید و نگارش برای شبکه ۵/ کارگردانانی را می‌آوریم که در قد و قواره کارها باشند

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۸۸

غلامرضا الماسی (مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج) از نگارش و پیش‌تولید ۱۴ سریال جدید برای این شبکه تلویزیونی خبر داد.

غلامرضا الماسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سریال‌هایی که برای شبکه پنج سیما در حال آماده شدن است، گفت: در حال حاضر سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی از این شبکه در حال پخش است. در کنار آن دو کار در دست تولید داریم که «از یادها رفته» با تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان و «پاهای بی‌قرار» با تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی هستند.

الماسی ادامه داد: پنج کار نیز در پیش تولید قرار دارد که شامل: «بچه مهندس» با تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، «هیات مدیره» با تهیه‌کنندگی مهران رسام و کارگردانی مازیار میری، «زندگی از نو» با تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی‌محمد قاسمی، «گرانباری» با تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی احسان عبدی‌پور و «سارقین روح» با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری  و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی هستند. این سریال‌ها در پیش تولید هستند که امیدواریم در طی ماه آینده بر اساس شرایط پیشرفت پیش تولیدشان یکی یکی آنها را کلید بزنیم.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج با بیان اینکه هنوز هیچ سریالی برای پخش در نوروز مشخص نشده؛ گفت: طراحی‌هایی کرده‌ایم اما هنوز هیچ‌کدام قطعی نشده است.

الماسی یادآور شد: ۹ کار هم در مرحله نگارش داریم که از ۱۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته‌اند. «کارگاه شماره ۴۸»، «سپیده» از این دست آثار هستند که متن‌هایش تمام شده است.

او با بیان اینکه «بازگشت» «تنهایی»، «روزهای خوش»، «چهره به چهره»، «لاک قرمز» و «شبگرد» هم در مرحله نگارش قرار دارند، یادآور شد: برای چند کار دیگر در حال گرفتن کد نگارش هستیم که در هفته آینده به این لیست اضافه خواهند شد.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج، مبنای اضافه شدن افراد را کیفیت کار خواند و گفت: وقتی کاری را تهیه‌کننده به شبکه می‌آورد و معرفی می‌کند کیفیت آن نسبت به کار قبلی‌اش و متنی که می‌آورد سنجیده می‌شود. امکان همکاری با نویسنده‌ها هم براساس کیفیت کارشان فراهم می‌شود.

الماسی یادآور شد: در حوزه کارگردانی هم سعی کردیم کسانی را در کنار کار قرار دهیم که از پس آنها بربیایند و در قد و قواره کار باشند و بتوانند آثار کیفی ارائه کنند. در مجموع آدم‌هایی که در شبکه پنج داریم هم از میان چهره‌های باتجربه هستند و هم کسانی که کار اول و  دوم‌شان را ارائه می‌کنند. در واقع آنچه که یک کار را به جریان می‌اندازد کیفیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز