خبرگزاری کار ایران

سه‌گانه گلشیری برای نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۴۶

سیامک گلشیری دو رمان تازه در ژانر جنایی و نوجوانان منتشر می‌کند.

سیامک گلشیری (نویسنده) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین کارهایش گفت: در حال حاضر دو رمانم برای انتشار آماده شده است. یکی از آنها را نیمه دوم سال 95 نوشته‌ام که رمان جنایی است و براساس واقعیت. در این رمان در شبی شاگرد نویسنده‌ای که آثار جنایی می‌نویسد و استاد داستان‌نویسی است، با نویسنده تماس می‌گیرد و  به او می‌گوید اتفاق خیلی بدی برایش افتاده و به این ترتیب نویسنده وارد ماجرای نفسگیر و هولناکی می‌شود.

او ادامه داد: این رمان را که ترجیح می‌دهم در حال حاضر نامش را ذکر نکنم، نشر چشمه اواخر امسال یا اوایل سال دیگر منتشر می‌کند. نگارش رمان دیگری را هم به تازگی به پایان رسانده‌ام که جلد اول از یک سه‌گانه برای نوجوانان است. این رمان داستان خانه‌ای است در تهران که اتفاقات بسیار عجیب و خیلی ترسناکی در آن می‌افتاد. بخشی از این رمان در تهران اتفاق می‌افتد و بخشی از آن در جهانی دیگر.

گلشیری افزود: نویسنده‌ای که در مجموعه‌ی خون‌آشام حضور داشت، در این رمان هم حضور دارد. نویسنده‌ای به اسم سیامک گلشیری که یکی از شخصیت‌های اصلی این رمان هم هست. این رمان نیز یا اواخر امسال و یا احتمالا در نمایشگاه سال 97 به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز