خبرگزاری کار ایران

ایمانی خوشخو مطرح کرد؛

امروز فضای مجازی در تولید و توزیع آثار هنری نقش موثری دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۹۹

جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین ایمانی خوشخو (رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی) در جلسه این کمیسیون گفت: درصد زیادی از هنر و آثار هنری امروز در فضای مجازی تولید و توزیع می‌شود که لازم است مشخصه‌های هنر در فضای مجازی از جمله حقوق مادی و معنوی هنرمندان و رعایت قوانین و مقررات در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

ایمانی خوشخو با تأکید بر توجه نهادهای فرهنگی به این موضوع گفت: کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی هنر در فضای مجازی را در دستور کار خود قرار می‌دهد و امیدواریم بتوان با هماهنگی دستگاه‌های مسئول فضایی را فراهم کرد تا از ظرفیت فضای این حوزه استفاده شود و حقوق هنرمندان و مخاطبان و تهیه‌کنندگان نیز حفظ و رعایت شود.

رییس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به سخنان ترامپ افزود: در بخش‌هایی که هویت ملی مطرح است هنرمندان واکنش‌های فردی نشان می‌دهند که قابل تقدیر است اما جامعه هنری و تشکل‌های هنری می‌توانند نقش موثرتر و فعال‌تری داشته باشند.
 
در این جلسه حسین پارسایی (عضور کمیسیون هنر و معماری و مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی کشور) گزارشی درباره پخش آثار سینمایی در فضای مجازی و مسائل آن بیان کرد.

همچنین در این جلسه اساسنامه پیشنهادی بنیاد هنر و ادبیات عاشورایی مطرح شد و اعضای کمیسیون نظرات خود را درباره این اساسنامه بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز