خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه طراحی موکب‌های اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۸۶

علی فروزانفر گفت: به منظور توجه به نیازهای زائرین اربعین، مسابقه «طراحی موکب‌های اربعین» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی فروزانفر بااشاره به برنامه‌های تخصصی مرکز معماری اسلامی حوزه هنری در زمینه‌های معماری، شهرسازی و مرمت، از برگزاری مسابقه طراحی موکب‌های اربعین درمسیر نجف تا کربلا و همین‌طور پیش همایش چهل سال معماری انقلاب اسلامی به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های نیمه‌دوم سال 96 خبر داد وافزود: به منظور توجه به نیازهای زائرین اربعین حسینی، مسابقه طراحی معماری با عنوان «طراحی موکب‌های اربعین» با هدف تأکید و ترغیب جامعه معماری و دانشجویی به این امر که در حال حاضر یکی از نیازهای جامعه اسلامی است، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مسابقه به پنج طرح برتر، هر کدام مبلغ پانزده میلیون ریال به همراه تندیس مسابقه اهدا می‌شود. هم‌چنین در پایان برنامه نیز به ده طرح قابل تقدیرجوایزی به رسم یادگار اهدا می‌شود.

وی هم‌چنین از دیگر برنامه‌های مرکز معماری اسلامی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از برگزاری پیش همایش«چهل سال معماری انقلاب اسلامی» خبر داد و افزود: این همایش با هدف نقد چهل سال معماری و شهرسازی بعد از دوران انقلاب، استخراج مجموعه اقدامات خرد و کلان در حوزه معماری و ساختمان در این چهل سال و در نهایت جلب توجه حاکمیت و مردم و ساختار اجتماعی و مدیریتی کشور بر اهمیت موضوع معماری و در کنار آن توجه ویژه به موضوع معماری متعهد و معماری ایرانی_اسلامی، برگزار می‌شود.

مدیر مرکز معماری اسلامی، در پایان تأکید کرد: مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، با هدف حمایت و ترویج معماری متعهد و معماری ایرانی _اسلامی برنامه‌های تخصصی خود را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز