خبرگزاری کار ایران

مهرزاد دانش؛ مدیرکل دفتر امور چاپ شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۹۸

وزیر ارشاد در حکمی مهرزاد دانش را به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در حکم سیدعباس صالحی خطاب به مهرزاد دانش آمده است: «نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر منصوب می‌شوید.  امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و تعامل سازنده با فعالان عرصه چاپ و نشر، تحولی چشمگیر در جهت تعالی این صنعت پدید آورید».
 
بر اساس این گزارش، در پی پذیرش استعفای محمودرضا برازش پس از چند بار استعفا به دلیل همکاری با آستان‌قدس رضوی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهرزاد دانش را به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
 
مهرزاد دانش در حالی به این سمت منصوب شده که براساس تفاهم‌نامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، امور فنی و صنعتی چاپ به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار شده و امور نظارت محتوایی برعهده دفتر چاپ و نشر خواهد بود.  همچنین در پی تغییرات به وجود آمده برخی از امور حوزه نشر مانند امور هیات خرید کتاب نیز در این دفتر پیگیری خواهد شد.

پیش از این دانش به عنوان دبیر دبیرخانه هیات انتخاب و خرید کتاب در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز