خبرگزاری کار ایران

«آینه‌های روبرو» با موضوع «زن و چالش‌های اجتماعی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۶۰

افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های سهیلا طیبی باعنوان «آینه‌های روبرو» و با موضوع «زن و چالش‌های اجتماعی» جمعه 28 مهرماه ساعت 16 در گالری رج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های سهیلا طیبی باعنوان «آینه‌های روبرو» و با موضوع «زن و چالش‌های اجتماعی» جمعه 28 مهرماه ساعت 16 در گالری رج برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه شامل 10 تابلو به اندازه 50 در 50 سانتی‌متر و نیز دو تابلو 100 در 100 است.

سهیلا طیبی در این نمایشگاه تلاش کرده است تا سوژه‌هایش را از میان هزاران زن که روزمره در تراکنش‌هاى ارتباطى شهر با آن‌ها روبرو شده است انتخاب کند. وی هم‌چنین با به‌کارگیری از عناصر بی‌جان هم‌چون کفش خصوصیات رفتاری افراد را به صادقانه‌ترین شکل ممکن به تصویر کشیده است.

سهیلا طیبی کارشناس ارشد ارتباط تصویری تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری حضور داشته است که از آن میان می‌توان به نمایشگاه گروهی نقاشی جهان صلح در سال 85، اولین جشنواره هنرهای تجسمی سال 85، شرکت در دوسالانه نقاشی جهان اسلام تهران فرهنگستان هنر سال 85، برپایی نمایشگاه گروهی عکاسی سال شهرستان نور سال 89 و برپایی نمایشگاه گروهی چیدمان پرفورمنس زنی در انتهای غزل سال 94 اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند تا 8 آبان ماه از ساعت 15 الی 19 به گالری رج واقع در خیابان بهشتی ( عباس آباد )پاکستان، کوچه حکیمی ، شماره 4 واحد سه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز