خبرگزاری کار ایران

سخنرانی پژوهشگر و منتقد هنری ایتالیایی در موزه ملک

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۸۱

پژوهشگر و منتقد هنری ایتالیایی باعنوان «الفبای خیال انگیز آنتونیو بازولی و التقاط گری اروپایی» در کتابخانه و موزه ملک سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست «الفبای خیال انگیز آنتونیو بازولی و التقاط‌گری اروپایی» با سخنرانی الئونورا فراتتارولو (پژوهشگر و منتقد هنری) از سوی انجمن علمی مجسمه‌سازی و فلسفه هنر دانشگاه تهران ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۸مهرماه در کتابخانه و موزه ملک برگزار می‌شود.

الئونورا فراتتارولو؛ پژوهشگر و منتقد هنری، فارغ التحصیل رشته فلسفه و متخصص تاریخ هنر مدرن و معاصر  و مدرس دانشگاه و صاحب کرسی استادی تاریخ هنر معاصر در آکادمی هنرهای زیبای بلونیا است.

از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ با مدیریت میراث تاریخی، هنری شهر پارما و پیاده نظام همکاری مستمر داشته و از بنیانگذاران رشته آموزش موزه داری در موزه پیناکو تکاملی پارما است.

از سال ۲۰۰۰ سرپرست بخش طراحی و چاپ های آنتیک و معاصر همان آکادمی است. از سال ۲۰۱۱ عضو رسمی کمیته علمی بی ینال طراحی شهر ریمینی و از موسسان این بنیاد است. از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ مدیریت هنری موزه خانه جورجو موراندی را برعهده داشته و پس از راه اندازی فضای نمایشگاهی این موزه در آن نمایشگاه های از هنر معاصر برپا کرده است.

ماده، تکنیک و شاعرانگی عنوان آخرین نمایشگاه برگزار شده توسط فراتتا رولو در حاشیه پنجاه و هفتمین بی‌ینال ونیز است. برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و همکاری با بخش دولتی و خصوصی، نوشتن نقد هنری درباره آثار هنرمندان مدرن و معاصر برای مجلات در ایتالیا و اروپا از فعالیت‌های اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز