خبرگزاری کار ایران

«یادآفرین» به شیراز رسید

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۸۴

جدیدترین شماره نشریه یادآفرین با موضوع بررسی شهرهای جهانی و بین المللی آسیا و ایران منتشر شد.

به گزارش ایلنا، نشریه تخصصی برندینگ ملی و برندسازی شهری یادآفرین در جدیدترین شماره خود به بررسی جایگاه برند شهری در ساخت و احصا برند ملی کشورها می‌پردازد و در یادداشت‌ها و مطالبی مختلف به تحلیل نقش شهروندان و جامعه شهری، سیستم مدیریت شهری و کارگزاران شهر در بازنشر تصویر و انگاره شهرها و کشورها در عرصه بین المللی می‌پردازد.

در پرونده شهری این شماره برند شهری و گردشگری شیراز و نقش این شهر در توسعه برند ملی گردشگری ایران مورد بررسی قرار گرفته است. در پرونده بین الملل این شماره، روند برندسازی ملی مالزی و سیاست‌های برندینگ در دوره ماهاتیر محمد و همچنین برندینگ شهری کوالالامپور و تبدیل این شهر به مرکزی جهانی در آسیا تحلیل شده است.

این شماره همچنین همراه با یادداشت‌ها و گفت و گوهایی شاخص با طباطبایی مزد آبادی رییس انجمن اقتصاد شهری، الهام فخاری عضو شورای پنجم تهران، علیرضا رضوانی کارشناس و صاحب نظر شهرسازی و معماری، لیلا دودمان عضو شورای پنجم شیراز و گروهی از صاحب نظران و فعالین حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری برای علاقه مندان در پیشخوان مطبوعات کشور عرضه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز