خبرگزاری کار ایران

اهدای پنجمین تندیس شهید دریاقلی سورانی به سیدکریم حجازی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۸۴

طی مراسمی مردمی و با حضور جمعی فعالان عرصه دفاع مقدس؛ جایزه سالانه قهرمان گمنام به حاج سیدکریم حجازی اهدا شد.

به گزارش ایلنا، حاج سیدکریم حجازی از مبارزان پیش و بعد از انقلاب اسلامی و مسئول و پایه‌گذار بنیاد شهید آبادان در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود. او که از تجار خوشنام شهر به شمار می‌رفت با شروع جنگ مسئول رسیدگی به  امور شهدای جبهه‌های بی‌نظم اول جنگ در خرمشهر و آبادان شد تا نتیجه فعالیتهای آن روز عدم سرگردانی بسیاری ازخانواده شهدای نیروهای داوطلب مردمی و سربازان شهید و مجروح  برای پیدا کردن نشانی از آنان باشد.

در این برنامه که در محل صداوسیمای آبادان و به‌صورت زنده از شبکه‌های سیمای  کشوری افق، شما و البرز پخش می‌شد؛ همچنین از برنده قبلی این جایزه مردمی (قهرمان گمنام) مرحوم بهمن گلبار نژاد قهرمان دوچرخه سوار پارا المپیکی با حضور همسرشان خانم ندا فراستی تجلیل شد.

در این برنامه شخصیت‌هایی همچون خانم یامامورا، مادرژاپنی الاصل  شهید محمد بابایی، محمدحسن حسنی سعدی جانباز شیمیایی با رکورد یازده بار پیوند قرنیه دوچشم و سعد ادهم از مجاهدین عراقی و غلام نوروزی فرمانده سابق سپاه آبادان و شاهوار پور فرمانده سپاه استان خوزستان، ملأ صالح قاری حضور داشتند.

شهید سیاح طاهری بنیانگذار اصلی این جایزه مردمی است که با هدف بازشناخت و معرفی قهرمانان گمنام و کمتر شناخته شده عرصه‌های جهاد، فرهنگ و اقتصاد کشور ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز