خبرگزاری کار ایران

شرکت ۸۶۰ اثر در اولین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۵۹۱

با پایان مهلت ارسال آثار به اولین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس، ۸۶۰ اثر از ۸۶۰ نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس با پایان مهلت ارسال آثار در ۳۱ شهریور ماه ۸۶۰ اثر مرتب‌سازی و کدگذاری شد و وارد مرحله اول داوری می‌شود تا با عبور از این مرحله وارد مرحله نهایی داوری شود.

جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس به منظور ظرفیت‌سازی حوزه داستان کوتاه و ایجاد انگیزه در نویسندگان و معرفی چهره‌های ادبی در سراسر کشور و استان بوشهر از سوی کانون همیاران جوان دشتستان راه‌اندازی شده است.

با داوری نهایی توسط داوران جشنواره با حضور علی خدایی، احمد آرام، حسن محمودی، سعید بردستانی و شیوا مقانلو، ده اثر برگزیده در مراسم پایانی که در آذرماه ۹۶ برگزار می‌شوند معرفی خواهند شد. به سه اثر برگزیده اول به ترتیب مبلغ ۱۵ میلیون ریال، ۱۰ میلیون ریال و ۵ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق خواهد گرفت. همچنین با اهدای لوح تقدیر به نفرات چهارم تا دهم، ده اثر برگزیده نیز در قالب کتابی به چاپ می‌رسد.

پس از بررسی داستان‌ها، تعداد آثار انتخاب شده از مرحله اول داوری به منظور ارسال به مرحله نهایی به همراه جزئیات بیشتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز