خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه تکریم شهدای محلات دارالمومنین طهران در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۵۲

همزمان با هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه تکریم شهدای محلات دارالمومنین طهران در قالب «ضیافت ستارگان» با عنوان «کربلا جاری‌ست» در منطقه چهارده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ویژه برنامه «ضیافت ستارگان» همانند سنوات گذشته و به منظور تکریم مقام شامخ شهدا مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس در محلات منطقه ۱۴ در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

در این برنامه که به تکریم شهیدان در محلات منتخب منطقه چهارده که کوچه و خیابان به نام شهداء نامگذاری شده اختصاص دارد، که مراسم تکریم از مقام شامخ دو برادر شهید به نام‌های «مجید سراجیان قلی زاده» و «حسن سراجیان قلی زاده» با هماهنگی کتابخانه امام جعفرصادق (ع)، دوشنبه ۳ مهرماه سالجاری ساعت ۱۷ در شهرک گلها برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تکریم از مقام «شهید ابوالفضل الماسی»، با هماهنگی خانه فرهنگ شکوفه سه شنبه ۴ مهرماه سالجاری ساعت ۱۶ در کوچه شهید الماسی در محله شکوفه و همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس با هماهنگی خانه فرهنگ ابوذر مراسم تکریم مقام شهید «محسن میرزا جعفر» چهارشنبه ۵ مهرماه سالجاری ساعت ۱۶در کوچه مزین شده به نام آن شهید با حضور مسئولان محلی و منطقه‌ای، شورایاران، مسئولان پایگاه های بسیج، شهرداری، بنیاد شهید و امور یثارگران منطقه و شهروندان برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم تکریم شهداء، علاوه بر مرثیه‌خوانی و ذکر مصیبت حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایش، مسئولان و همرزمان شهید در خصوص خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید سخنرانی می‌کنند و لوح تکریم و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم خانواده معظم شهداء می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز