خبرگزاری کار ایران

«پابرهنه در پارک» در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۸۶

نمایش کمدی «پابرهنه در پارک» در سالن پایتخت روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «پابرهنه در پارک» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی مریم باقری از نیمه مهرماه در سالن پایتخت روی صحنه می‌رود.

تاکنون حضور مرضیه صدرایی و بهرام سروری نژاد به عنوان بازیگران این نمایش قطعی شده‌است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پل وکوری براتر زوج جوانی هستند که پس از گذراندن ماه عسل به آپارتمان کوچک، سرد و خالی‌شان در طبقه پنجم ساختمانی قدیمی می‌روند. ماجراجوئی و پرشروشور بودن کوری مقابل آرامش و خونسردی پل (که وکیل دعاوی تازه‌کار است)، به همراه شرایط نامساعد خانه، همسایه‌های عجیب‌وغریب و به‌خصوص، به دعوائی سخت و رفتن شوهر از خانه منجر می‌شود و....»

مریم باقری پیش از تجربه بازی در تئاتر کاسپار، حوالی تئاترشهر، پسری که سوسک می‌شود، جامانده و ... را داشته است. او همچنین نمایش‌های کلفت‌ها، خرده نان، پزشک نازنین و پلیکان را هم روی صحنه برده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: امیرعلی نانکلی، منشی صحنه: رضا رشید، طراح صحنه: الهام حیدری، طراح لباس: مریم باقری، ساخت دکور: مجید علی اسلام، مشاوره رسانه‌ای و تبلیغات: مریم نراقی، گریم: سمیه فراهانی، عکاس: مرجان حجاران، گرافیست: مازیار قنبری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز