خبرگزاری کار ایران

لوسیا به مولوی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۰۴

نمایش «لوسیا» به نویسندگی شهاب مهربان، سپهر زمانی و کارگردانی شهاب مهربان از 12 مهر 96 در سالن اصلی تالار مولوی ساعت 18 روی صحنه خواهد‌ رفت.

به گزارش ایلنا، نمایش «لوسیا» به نویسندگی شهاب مهربان، سپهر زمانی و کارگردانی شهاب مهریان که پیش از این در نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی و سی‌و‌پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود، اجراهای عموم خود را از 12 مهر در سالن اصلی تالار مولوی آغاز خواهد‌ کرد. این نمایش تا 5 آبان هر شب به‌جز شنبه‌ها ساعت 18 به مدت 60 دقیقه روی صحنه خواهد‌رفت.

لوسیاروایتی امروزی از قصه‌ایی اسطوره‌ایی است که در فرم مدرن به مخاطب ارائه می‌شود. خانواده اصلانی بعد از مرگ پدر به خانه اجدادی خود در شمال ایران رفته تا بخشی از ملک‌هایی که در تصرف بومیان منطقه در‌آمده‌است را پس گیرند. غافل از آنکه اتفاق دیگری برای آن‌ها در آنجا خواهد افتاد.

ملودی آرام نیا، سپهر زمانی، سارا شاهرودیان، وحید حبیبیان، مریم نقیبی، ماهانا نریمانی، جواد پولادی در این نمایش بازی می‌کنند.

«لوسیا» برگزیده بهترین طراحی نور از سی‌و‌پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.

شهاب مهربان فارغ التحصیل تئاتر با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری است. از کارهای پیشین مهربان می‌توان به نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش«در» اجرا شده در سال ارغنون دی 95، نویسندگی نمایش‌نامه «به طرز غریبی» اجرا شده در مجموعه تئاتر شهر خرداد و تیر96، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش«هارایکیری» اجرا شده در خانه کوچک نمایش دانشگاه هنر و معماری، نویسندگی، طراحی و کارگردانی نمایش«دِربی»اجرا شده در جشنواره تئاتر دانشگاهی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز