خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه دو پدر و پسر در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۰۵

نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا و شاهین اسکندری، جمعه 31 شهریور ماه، در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‎شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا و شاهین اسکندری، جمعه 31 شهریور ماه، در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران افتتاح می‎شود.

علیرضا اسکندری از شاگردان فرشچیان، رحیم ناژفر، مجید مهرگان و تنکابنی بوده که تاکنون آثارش در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده است. شاهین اسکندری، فرزند وی نیز پس از 16 سال فعالیت حرفه‎ای، برای نخستین بار آثار خود را به نمایش می‎گذارد. در نمایشگاه اخیر، علیرضا اسکندری به همراه  شاهین اسکندری،  ٦٠ اثر از آثار خود را که در ٣ سال اخیر به اجرا در آمده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

 شباهت‎ها و تفاوت‎هاى آثار این دو نسل و تکنیک‎هاى متفاوت و خلاقانه آنها براى نمایش و ارائه آثار نوین، از ویژگی‌هاى نمایشگاه این پدر و فرزند است.

نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا اسکندری و شاهین اسکندری از 31 شهریور تا 6 مهرماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بر پا است. علاقمندان می‎توانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل ازساعت 14 الی 20 به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز