خبرگزاری کار ایران

«نشان صلح شیوا» به یک گرافیست جوان اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۹۶

«نشان صلح شیوا» از سوی قباد شیوا هنرمند پیشکسوت عرصه گرافیک در پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» به علیرضا دانافر اهدا شد.

به گزارش ایلنا، قباد شیوا با داوری آثار بخش گرافیک جشنواره «هنر برای صلح» و انتخاب اثر برگزیده «نشان صلح شیوا» را که خود طراحی کرده است به علیرضا دانافر اهدا کرد.

به گفته فریدون فربود دبیر جشنواره «هنر برای صلح»، اثر برگزیده‌ای که این نشان را دریافت می‌کند به عنوان پوستر سال آتی جشنواره انتخاب می‌شود و بنا بر این اعلام پوستر علیرضا دانافر علاوه بر دریافت «نشان شیوا» به عنوان پوستر ششمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» نیز انتخاب شد.

قباد شیوا پس از اهدای «نشان صلح شیوا» درباره بخش گرافیک پنجمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» گفت: در این دوره از جشنواره، پوسترهای خوبی توسط هنرمندان ارایه شده و به نظر من آثاری که در این جشنواره حضور دارند باید در مکان‌ هایی که سیاسیون رفت و آمد می کنند از جمله مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته شود تا اثر بهتری در جامعه بگذارد.

شیوا درباره پوستری که توسط علیرضا دانافر طراحی شده بود، گفت: به نظر من این پوستر بسیار گویاست و از سادگی خاصی برخوردار است. من پیشتر این گرافیست را نمی‌ شناختم اما امیدوارم پس از این پوسترهای بیشتری از این هنرمند ببینیم.

در بخش پوستر پنجمین جشنواره «هنر برای صلح» ۲۵ اثر از هنرمندان ۱۰ کشور جهان به نمایش درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز