خبرگزاری کار ایران

بیانیه جامعه قرآنی در محکومیت نسل‌کشی میانمار

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۵۵۸

جامعه قرآنی کشور با صدور بیانیه‌ای جنایت نسل‌کشی مسلمانان در میانمار را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیانیه جامعه قرآنی کشور و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات سراسری قرآن در محکومیت جنایات نسل کشی مسلمانان در میانمار قرائت شد.

 متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ

بیانیه دفاع از مسلمانان میانمار

ما قاریان، حافظان، مدرسان و مبلغان کتاب قرآن این روزها در شرایطی کنار یکدیگر ایام مسابقات سراسری را طی می‌کنیم که در خارج از مرزهای کشورمان، مدافعانی هستند که از جان و مال و نوامیس مملکت در مقابل وحشی‌گری غرب و عوامل آن ایستاده؛ و با خون خود مرزهای جمهوری اسلامی ایران را حراست و پاسداری می‌کنند.

این روزها قلب امام زمان عجل‌الله‌فرجه و جد بزرگوارشان رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌وآله از مظلومیت و قتل‌عام امت رسول خدا در کشور میانمار سرشار از تألم و درد و رنج است.

ما همه با هم ضمن این‌که نسل‌کشی مردم مظلوم و مسلمان میانماری را توسط عوامل خودفروخته و فریب‌خورده غربی‌ها محکوم می‌نماییم، هم‌قسم می‌شویم تا صدای مظلومیت آنان را به گوش دیگر قاریان و حافظان و اساتید و معلمان و مردم مسلمان جهان برسانیم.

در همین راستا تقاضا داریم:

۱. مسؤولان امور قرآنی، دبیرخانهٔ آگاه‌سازی متسابقین بین‌المللی از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان را راه‌اندازی و صدای مظلومیت مسلمانان میانمار را به گوش سفیران قرآنی دیگر بلاد برساند.

۲. حداقل یک روز در مسابقات بین‌المللی پیش روی ایران اسلامی با عنوان شهدای میانمار نام‌گذاری و در طراحی‌ها و امور تبلیغاتی لحاظ شود.

۳. صداوسیمای قرآن در رسانه ملی برای احیای حق مظلومیت این مسلمانان و افشای نسل‌کشی غربیان و عوامل آن‌ها بیش از پیش برنامه‌های مختلف و متنوع با محوریت آیه «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» ساخته و منتشر نماید.

5. خبرگزاری‌های بیش از پیش برای آگاه‌سازی بیشتر مردم تا رفع این مصیبت از مسلمانان مظلوم میانماری هر روز با اتکا به قرآن و محوریت آیات متناسب، از اساتید و دانشگاهیان با طرح نظر دوستان و اساتید سخن آنان را به زبان‌های مختلف ترجمه و در خبرگزاری خود قرار دهند.

باشد که ان‌شاءالله این اقدامی باشد برای دفاع از حق مظلومان و مسلمانان کشور میانمار.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز