خبرگزاری کار ایران

آزاده نامداری:

حقایقی هست که نمی‌دانید

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۶۱

آزاده نامداری در آخرین پست اینستاگرام خود از خواهران و برادران مومنش خواست او را عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند.

به گزارش ایلنا، آزاده نامداری، مجری تلویزیون که طی یک ماه اخیر با حاشیه‌های بسیاری روبرو بوده روز گذشته در اینستاگرام خود نوشته است:
«سلام 

روزهای تلخی بر من، همسرم و خانواده‌ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. 

ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاه‌تر از همه بدان هستیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آنکه نقد ما باشد، نقد جامعه ماست. 

نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هرجایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به آب می‌آورند. نه از قضاوت‌گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند توقعی ندارم. 

من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود. من همواره مهر شمارا در همه شرایط زندگیم فراموش نمی‌کنم و امیدوارم این بار هم درکم کنید. ممنونم.

آزاده نامداری»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز