خبرگزاری کار ایران

بودجه و فعالیت‌های مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۳۵

نشست بررسی بودجه و فعالیت‌های مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست بررسی بودجه و فعالیت‌های مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی وزارت ارشاد، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره  مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در ساختمان جدید  مؤسسه، 29 مرداد ماه برگزار شد.

رضا معصومی راد (رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه) به همراه جمعی از معاونین و کارشناسان این سازمان در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت حضور یافته و از مراحل نوسازی ساختمان جدید بازدید کردند.

همچنین پس از این بازدید گروهی، طی نشستی در زمینه بودجه سال ۹۶ و ۹۷ و برنامه‌های آتی این مؤسسه گفت‌وگو و مذاکرات کارشناسی انجام شد.

 در ابتدای این جلسه معصومی‌راد پس از ابلاغ سلام محمدباقر نوبخت برای پیشکسوتان هنر ایران، ضمن ابراز علاقه قلبی برای حضور در مؤسسه گفت: پیش از این و از مدت‌ها قبل در چند نوبت قرار بود که به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بیاییم و از اقدامات صورت گرفته در ساختمان جدید بازدید کنیم ولی متأسفانه هر بار به دلیلی این امکان به وجود نیامد و به تعویق افتاد.

وی افزود: همواره این عزم از نوبخت و تیم مدیریتی ایشان وجود داشته است که در راستای تکریم و تجلیل از هنرمندان باسابقه و پیشکسوت کشور کوتاهی نشود، چه زمانی که در پی خرید ساختمان جدید و درخور شأنی برای آنان بودیم، چه اکنون که این مکان برای این قشر فراهم شده تا بتوانند در آن رفت و آمد داشته باشند، مشکلات‌شان را پی‌گیری کنند و به بیانی دیگر آن را خانه خود بدانند، خدا را شکر که این تشکیلات آنگونه که می‌بینم به این سمت حرکت می‌کند و در مسیر خوبی قرار دارد، هرچند هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله دارد اما با مقتضیات زمان و موانع موجود حرکت خوبی صورت گرفته است.

معصومی راد در بخشی از سخنان خود ضمن اشاره به پیشنهاد مؤسسه برای ساخت آمفی تئاتر و استودیوی صدا، اینگونه طرح‌ها را ضروری و آن را از ملزومات مورد استفاده هنرمندان قلمداد کرد و افزود: زیرا هم می‌تواند در آینده درآمدزایی ایجاد کند و هم این‌که هنرمندان امکان ارائه‌ی تخصص‌های هنری خود را دارند، ضمن آن‌که حتماً انتظار دارند فضایی که متعلق به آن‌هاست دارای امکانات خوبی باشد.

در این نشست مباحثی از سوی محمود عزیزی، محسن علی اکبری اعضای هیأت مدیره، جعفری‌نژاد، اسماعیلی و نوروزی معاونین دفتر امور فرهنگ، گردشگری و ورزش در خصوص چگونگی تخصیص و میزان بودجه مورد نیاز مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برای تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌هایی همچون سالن آمفی تئاتر مؤسسه، استودیوی چندمنظوره صدا و تصویر و... ، برنامه‌های فعلی و سال آینده مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز