خبرگزاری کار ایران

باران کوثری:

بسیاری از فیلم‌هایی که با عنوان مستقل اکران می‌شوند، مستقل نیستند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۳۶

باران کوثری معتقد است؛ فیلم‌هایی که در بخش خصوصی ساخته شده؛ بسیار بهتر از آثاری است که در بخش غیرخصوصی تولید می‌شوند.

به گزارش ایلنا، باران کوثری قبل از تماشای فیلم گذر موقت در جمع مخاطبان این اثر در پردیس سینمایی مگامال گفت : بسیاری از فیلم‌های که امروز با عنوان مستقل اکران می‌شوند واقعا مستقل نیستند اما گذر موقت جزء معدود آثاری است که به معنای واقعی مستقل است و در بخش خصوصی ساخته شده. بخش خصوصی فیلم‌های بسیار بهتری تولید می‌کند.

وی ادامه داد: من از همه تماشاگران فیلم‌های مستقل سپاسگزام زیرا معتقدم حمایت آنها در جهت‌دهی به سینما، ساخت آثاری که به ما به عنوان بازیگر پیشنهاد می‌شود؛ بسیار تاثیرگذارند.

فیلم سینمایی گذر موقت گذر به کارگردانی نویسندگی و آهنگسازی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی مهدی رحمانی است. فیلم گذر موقت یک فیلم شاد، مفرح و کمدی است که در آن تعداد زیادی از بازیگران شناخته شده حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو مرد در شبی تاریک تصمیمی مفرح می‌گیرند و سفری شبانه را در دل شهر آغاز می‌کنند.

اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، پیام امیرعبدالهیان، آوا درویشی، مرتضی ضرابی و شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، لادن مستوفی در این فیلم به عنوان بازیگر حضور دارند و تهیه‌کنندگی فیلم را مهدی رحمانی برعهده دارد. پخش فیلم توسط رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی صورت می‌گیرد.

حجم ویدیو: ۷.۷۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز