خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام از علاقه‌مندان ایرانی برای حضور در جشنواره تئاتر «هایفست»

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۲۰

کمپانی تیاتر باران با همکاری جشنواره بین‌المللی تئاتر هایفست ارمنستان از علاقمندان سفر به جشنواره تئاتر هایفست ثبت‌نام می‌کند.

به گزارش ایلنا، این تور تئاتری برای تماشای نمایش‌های جشنواره و شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی تئاتری در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود و با حضور علاقمندان ایرانی در کشور ارمنستان و شرکت در سمینار‌ها و ورک شاپ‌ها به منظور آشنایی با آثار نمایشی حاضر در جشنواره و امکان مبادله تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

تئاتر باران با همکاری جشنواره بین المللی تئاتر هایفست(Highfest) ارمنستان از علاقمندان سفر به این جشنواره که مربوط به تئاتر کشورهای استقلال ‌یافته شوروی سابق است ،ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

جشنواره بین‌المللی تئا‌تر «هایفست» هر ساله در ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود. اجراهای جشنواره در ژانر‌ها و گونه‌های مختلفی ازجمله: درام، کمدی، پانتومیم، سیرک، تئا‌تر خیابانی، و غیره اجرا می‌شوند و علاوه بر برنامه‌های اصلی جشنواره، سمینار‌ها و کلاس‌هایی نیز، هم برای شرکت‌کنندگان و هم برای تماشاگران به منظور آشنایی با آثار هنری جهان و امکان مبادلهٔ تجربیات و ایده‌های نو در عرصه تئا‌تر، برگزار می‌شود.

 این تور از تاریخ ۱۱تا ۱۹ مهرماه به صورت هوایی با بهای  ۰۰۰/۰۰۰ / ۲۵ ریال ارائه می‌شود، که شامل بلیت رفت و برگشت، اسکان، ترنسفر، غذا، بلیت‌های نمایش‌های جشنواره، ورکشاپ‌های تخصصی، مراسم افتتاحیه جشنواره و گشت است.

علاقمندان جهت ثبت‌نام به خیابان انقلاب ابتدای فلسطین جنوبی پلاک۲۹۲مراجعه کرده و یا با شماره ۶۶۱۷۶۸۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز