خبرگزاری کار ایران

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۱۱

با رای قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی سیدعباسی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (29 مرداد ماه) حسن روحانی از وزاری پیشنهادی خود دفاع نهایی را انجام داد. روحانی طی سخنانی درباره سیدعباس صالحی گفت: ایشان شخصیت ارزشمندی است و ما از ایشان توقع داریم هم خواست رهبری و هم خواست مردم را در فرهنگ درنظر بگیرد.

وی ادامه داد: در توزیع فرهنگ باید مشخص شود که اگر کار برعهده وزیر ارشاد و وزارت فرهنگ است؛ دیگران حق دخالت ندارند و اگر کار و مسئولیت برعهده دیگران است؛ دولت دخالت نکند.

روحانی افزود: یک برنامه یا اثر مجوزهای لازم را می‌گیرد اما ناگهان زمانی که می‌خواهد در شهرستان اجرا شود گروهی در سالن را قفل می‌کنند. قفل کردن در سالن که آسان است. بیاییم کلیدی پیدا کنیم تا قفل‌ها را باز کنیم.

وی ادامه داد: نشاط هنرمندان برای ما بسیار اهمیت دارد و من از صالحی می‌خواهم که برای نشاط هنرمندان و به دنبال آن نشاط مردم برنامه‌ریزی کنند.

بعد از سخنان حسن روحانی رای گیری انجام شد و سیدعباس صالحی رای لازم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کسب کرد.

سیدعباس صالحی از مجموع 288 رای ماخوذه توانست 244 رای موافق را کسب کند. تعداد آرای مخالف 25 رای و تعداد آرای ممتنع 21 رای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز