خبرگزاری کار ایران

آغاز رقابت مردمی عکس‌های منتخب جشنواره «هشت»

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۱۴

۸۰ عکس منتخب داوران در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی جشنواره «هشت» منتشر می‌شوند. عکس‌‌هایی که بیشترین توجه کاربران را داشته باشند، بررسی و ۸ عکس برگزیده از دید مردم معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با روز جهانی عکاسی (۱۹ آگوست/ ۲۸ مرداد) رقابت آثار منتخب جشنواره عکس «هشت» در فضای مجازی آغاز شد.

طی این فرآیند، ۸۰ عکس منتخب داوران در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی جشنواره منتشر می‌شوند، در طول این مدت عکس‌‌هایی که بیشترین توجه کاربران را از طریق کامنت‌‌های عکاسانه در اینستاگرام و بیشترین بازدید از طریق تلگرام را داشته باشند، بررسی و ۸ عکس برگزیده از دید مردم معرفی خواهند شد.

به صاحبان هر یک از عکس‌‌های برگزیده، مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان کمک‌ هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

علاقه‌‌مندان برای مشاهده عکس‌‌ها می‌توانند به صفحه ۸_aks در اینستاگرام و کانال تلگرامی eightphoto مراجعه کنند.

در نخستین جشنواره عکس تلفن همراه ۱۰ هزار و ۸۰۰ عکس از سوی یک‌هزار و ۴۲ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از داوری توسط ساعد نیکذات، کیارنگ علائی و محسن زین‌‌العابدینی، ۸۰ اثر به عنوان منتخب انتخاب شدند و نفر اول الناز قندفروش شد و صادق ذباخ و امین فائضی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. اثر مجید حامد حق‌ دوست نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

نخستین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع فرهنگ زیارت از سری برنامه‌‌های پانزدهمین جشنواره بین‌‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) است که توسط مؤسسه نقش رؤیای بهشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز