خبرگزاری کار ایران

«فالو می» در مولوی روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۳۹۷

نمایش «فالو می» به کارگردانی کوروش سلیمانی از روز پنجشنبه در سالن اصلی تالار مولوی تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، در این اثر که اجرای عموم آن تا 26 شهریور ماه ادامه خواهد یافت، وحید آقاپور، مسعود میرطاهری و مریم داننده فرد به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«فالو می» متنی از «پیتر شفر» است که علی منصوری آن را ترجمه کرده است و موسیقی آن از آلبوم موسیقى فیلم follow me ساخته John Barry انتخاب شده است.

عوامل این گروه عبارتنداز: طراح صحنه و نور: سینا ییلاق بیگى، طراح لباس: مژگان عیوضى، طراح گریم: سمیه فراهانى، ثمین سالِک، طراح گرافیک: مجید کاشانى، عکاس: فرهاد جاوید، چاپ: شیماگرافیک، بهنام کیوان، گروه کارگردانى: دستیار اول کارگردان: امین‌رضا اولیاء، دستیار دوم کارگردان: مهدى رجبلو، برنامه‌ریز و منشى صحنه: یگانه خدیوى، مدیر صحنه و عکاس تمرینات: سحر فعله گرى، دستیار طراح صحنه: علیرضا میرانجم، ساخت دکور: هووای آرت، مدیر ساخت: اکبر جلیلی، دستیاران: امیر رضا شهنا، غلامرضا قجری، دستیار طراح لباس: فاطمه محمدى، خیاط: حسین پناهى، اجراى گریم: افسانه خلفى، ثمین سالک، روابط عمومى: گروه تبلیغاتىِ بیستون، در این اثر فعالیت می‌کنند و تهیه‌کنندگی، کارگردانی و دراماتورژی متن را نیز خود کوروش سلیمانی عهده‌دار است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: چارلز سیدلى رییس میان سال و خشک مغزِ یک شرکت حسابدارى‌ست. او که در روابط زناشویى خویش با بلیندا، همسر جوانش، دچار مشکلات و تردیدهاى جدى شده و زندگى خود را در معرض فروپاشى مى‌بیند و ناچار مى‌شود براى آگاه شدن از دلایلِ رفتارهاىِ ناسازگارانه همسرش و زیر نظر داشتنِ رفت و آمدهاىِ وى کارآگاهى خصوصى استخدام کند. جولیان کریستوفورو کارگاه عجیب و غریبى که پرونده را در دست مى‌گیرد خود سبب ساز اتفاقات جذابِ دیگرى در داستان نمایش و در رابطه بین این زوج مى‌شود.

این نمایش همه روزه از ساعت 19:30 به مدت 70 دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی تهران به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز